Venetia Am Fost Acolo

Impresii Venetia Orasul Lui Casanova Razvan Pascu

Jurnalul Simonei Noua Iubire Venezia

Chioggia Orasul Statiune Din Laguna Venetiei Stirileprotv Ro

Impresii Venetia Ce Putem Face In Orasul Iubirii Si Care Sunt Preturile Razvan Pascu

Impresii Din Burano Venetia Plimbare In Cel Mai Colorat Loc

Venetia Tara Acadelelor Impresii

Am ajuns în veneția în februarie 2011 și prima impresia a fost aceea că nu este un oraș viu ci mai degrabă un mare muzeu.

Venetia am fost acolo. In prima noastra zi in venetia am luat la pas toate stradutele care ne au iesit in cale ne am si ratacit dar a fost fabulos. Am sa incep cu impresiile de la coborarea din avion in aeroportul venetia treviso. De la hotel in venetia aveam tot transfer de la hotel la ore stabilite și cu rezervare dinainte. Parfumul nu l am luat de la venetia cum ati putea crede.

Veneția orașul plutitor un basm real cu parfum de demult. Acea parte a istoriei medievale din perioada de mare glorie a orasului care din fericire s a pastrat nesperat de bine in conditii de umiditate maxima. A fost achizitionat inca de anul trecut din romania in speranta ca va aduce cu el si excursia la venetia. Nu va inghesuiti la parcarile din centru si cele laterale.

Caldura pranzului este toropitoare in venetia in timpul verii. Asta mi a placut cu adevarat in venetia. La veneția am picat un pic așa fără programare. Scriu aceste impresii mai mult tehnice deoarece inainte de plecare am cautat informatiile de mai jos si nu le am gasit aproape nicaieri.

Hotelul de nota 10. Pentru a doua zi am ales sa folosim vaporetto si ne am achizitionat cate un bilet pentru 24 h 20 e bilete cu care am circulat pe toate liniile oricat oricand. Venetia o destinatie aparte. Am avut avionul pana la aeroportul marco polo de acolo ne luat un șofer de la hotelul la care am stat villa barbarich.

Eu am fost si cu masina si cu autobuzul de la mestre la venetia nu am facut nicio economie cand am fost cu autobuzul pentru ca seara nu mai circula m am intors cu taxiul m a costat cat parcarea pe o zi intgreaga asa ca eu recomand cu masina in parcare atentie si aici sunt parcari supraetajate lasati masina acolo nu pe langa garduri pe strada chiar daca va costa 2 3 euro pe ora. Legat de cazare cand am fost acum 5 ani m am cazat pe insula lido la o pensiune chiar vizavi de locul unde te lasa vaporasul. Când am făcut planificarea de concediu la întoarcerea de pe coasta de azur aveam nevoie de o oprire intermediară deoarece nu puteam ajunge până în hu într o singură zi așa că am zis hai să ne oprim la mestre de azi pe mâine și apucăm câteva ore să vedem și veneția. La capitolul am fost acolo am vazut mi a placut intra monumentele istorice palatele si bisericile vizitate sau admirate macar de la distanta.

Si nu pierdeti tichetul de parcare ca va suprataxeaza.

Vacanța La Veneția Detalii Tehnice Impresii Sfaturi Utile Pentru Vacanța La Veneția Venezia Veneţia Amfostacolo

Impresii De Calatorie City Break La Venetia

Ce Aveti De Vazut In Venetia Intr Un Concediu De 6 Zile Razvan Pascu

Palatul Dogilor Bucuria De A Calatori

Impresii Din Veneția Ce Am Invățat Despre Serenissima In 5 Zile

Piran Impresii Litoralul Sloven Slovenske Obala Excursii Si Călătorii Amfostacolo

Veneţia In Februarie Impresii De Călătorie Destinaţie Preferată De Fiul Meu Travelblog Md

Impresii Interra Travel

Venetia City Break Little Stories Of My Life

Venetia Orasul Inundat Impresii Venetia Italia

Empuriabrava Veneţia Spaniei Impresii Descoperă Empuriabrava Empuriabrava Amfostacolo